Search This Blog

Apr 15, 2024

LUCHTVAART fotos gepubliceerd op postkaarten

Deze verzameling zijn vooral POSTKAARTEN over de eerste pioniers van de luchtvaart, dus rond 1900 à 1910. Allemaal originele postkaarten, de meeste verstuurd vanaf de luchtvaarbasis, waar de proeven plaatsvonden. Het is prachtige geschiedenis, met bewijzen op foto en op achterkant , afstempeling en beschrijving soms. Sommige zijn ze gehandtekend door de piloten. Later kwam Wereldoorlog 1 en dan komen de Zeppelins. Ook ons eigen leger van Belgie had piloten en proef- én observatievluchten Alles kan ook individueel gekocht worden.... Het zijn ongeveer 140 loten, tezamen 279 kaarten, alle in zeer goede staat. Alles kan individueel gekocht worden OF Indien ze al op veiling zijn, dan kan je erop bieden OF dan kan ik veilingen, voor U, veranderen naar een vaste prijs ..... met korting aan minus 20% vanaf 5 loten, en aan minus 30% vanaf 500 Euro. Een "=grotere korting" voor de hele partij, dat kan, .... afgehaald (of gebracht). Hoe meer U koopt, hoe goedkoper het wordt. Ik heb zeer vele zulke verkoop-themas. Vraag info en ik stuur U de link (honderden thema-partijen voor elk zoekwoord). . Ik heb zeer vele zulke verkoop-themas. Vraag info en ik stuur U de link voor Uw gezocht thema ... er zijn honderden thema-partijen voor elk zoekwoord Mij opbellen voor meer kan ook : 00 32 (0) 475 69 28 47 Veel plezier met deze overgebleven artifacten, gelukkig goed bewaard .... dank zij verzamelaars ! één voor één bestuderen kan op volgende link naar al deze verkopen in loten postkaarten. U kan ze één voor één bekijken en tellen, want in vele loten zitten meerdere kaarten :