Search This Blog

Apr 3, 2020

week0002_Nederlands

2020 april 3

Ik had de datum van de start van deze Crowd Funding niet slechter kunnen uitkiezen.

Door de CORONA-epidemie kunnen er geen vergaderingen gepland worden, tenzij met digitale conferenties.  Daar zoek ik dus iemand voor, om dat op te zetten.

Dat zal dan de tweede deelnemer zijn aan het project.  Andere gemotiveerde werkende-deelnemers kunnen in een brain-storming-vergadering digitaal deelnemen.

Telefonisch ben ik bereikbaar 0475692847 en met Skype ook (eerst mailtje sturen aub ...  en je voorstellen daarin : naam, adres, van waar je interesse + jouw verzamelinteresse en C.V. )

Ik zal wekelijks hier aankondigingen doen met betrekking tot de evolutie van het project

- momenteel wordt dus uitgekeken naar opstart regionale projecten (vandaar  deze blog van nu af in het Nederlands
- om daarvan te leren en zachtjes over te schakelen naar Nationaal ... en dan Nederland erbij ....en nadien Europa ... vooraleer Internationaal in de USA te starten.

vooraleer mij te kontakteren, eerst mailtje met CV aub.

Albert.van.den.bosch@skynet.be