Search This Blog

Apr 17, 2020

week2020/0005_NED

- de nog op te richten firma/vennootschap zal eigendom hebben van de websites www.Chromo.be en Collectomania.be alsook eigendom op de verkopen gepubliceerd op deze websites .... maar ook alle verkopen op volgende (de opsomming wordt niet beperkt door deze lijst ) :dus zoals bijvoorbeeld :
- de winkel "Collectomania" op Delcampe
https://www.delcampe.net/nl/verzamelingen/search?seller_ids%5B0%5D=21765
- en de winkel "Albert.vandenbosch" op Ebay
https://www.ebay.com/usr/albert.vandenbosch

- Ik kan ook mijn hele zaak inbrengen, ook dus het hele  archief persoonlijke verzamelingen :
https://photos.google.com/album/AF1QipOZ3p7hzPoy9_fdezZWa9AcLN4egVeUSouHRFlD

- Het winkelhuis Stenenbrug 14 zal normaal geen deel uitmaken van mijn inbreng, en zal volgend jaar verkocht worden
https://photos.google.com/album/AF1QipNSL3eBfrfmPrBzYctCaLdm5Z9FdAxsUcvkHv_t
Het houden van een winkel is niet meer noodzakelijk in onze branche.  De gehele verzamel-handel kan digitaal beheerd worden.

Dus het hele opzet om mijn zaak van fysieke klanten naar digitale te verplaatsen komt niets te laat.  Alles wordt van nu af op afstand kunnen gezien, betaald en verstuurd .

Al diegenen die hun verzameling of een verzamelclub digitaal willen opzetten en beheren .... een website willen opzetten voor club-veilingen, conference-avonden willen organiseren, hune jaarlijkse internationale fairs willen kenbaar maken ...  en inzien dat internationale samenwerking het neusje van de zalm worden aangezocht zich mee te organiseren.  Het is NIET van mij persoonlijk dat je hulp zult krijgen, het zal van de samenwerking afhangen, van de structuur,  want ik ben zelf 75.  Ik wil dit van de grond krijgen met jonge enthoesiaste mensen ... die de digitale wereld veel beter kennen dan ik ... en samen bouwen we dan aan iets totaal nieuw ... er is veel vraag naar info en naar dienstverlening, daar zullen wij dan op inspelen 

Het zal veel vergaderen worden maar ZONDER verplaatsingen, thuis met de computer ... geen tijdverlies meer.

Vooral het opzetten van handel een handel via internet maar ook mobiel komt nu al voortdurend ter sprake. Zelfstandig in bijberoep ... en je werkt gewoon van thuis uit ... en maak je een eigen regio.  En een meenmer is mijn mobiele handels-ervaring op beurzen internationaal, dat  zal ook goed kunnen gebruikt worden.  Mijn handel, camion en mobiele stand is intussen afgebouwd en kan niet ingebracht worden ..... wat niet zal beletten dat ook daar vele mogelijkheden te vinden zijn voor "kostwinning via verzamelen, aankoop en verkoop" mits een franchisisng systeem voor aankoopborderels, boekhouding, verzend-databases, enz...

Ik vraag initiatiefnemers ... maar slechts weinigen voelen zich geroepen tot hiertoe.  Maak je bekend als je belangstelling hebt. AUB een mail eerst vooraleer te bellen.

albert.van.den.bosch@skynet.be