Search This Blog

Apr 19, 2020

week2020/0006_NED


Het commerciele aspect van dit project houdt blijkbaar  de deelname tegen van verzamelaars. 
Ik krijg alleen feedback en vragen van investeerders over de vloer, en dat is nu net niet mijn bedoeling.

Voor mij maken onderstaande beslissingen alles makkelijker want ik nam te veel hooi op mijn vork …eindelijk terug wat rust.

Dus de veilingen door de regio-verantwoordlijkken zullen de clubs met hem zelf organiseren … ook de sponsoring van clubs komt dan niet meer in aanmerking door ons, noch hun administratie en boekhouding.   Dus regioleiders mogen wel mee vergaderen en we zullen dan zien dat we met hun verzuchtingen rekening houden ... want voor hén richten we onze website in hun richting.

Noch verzamelaars, noch clubs zullen iets moeten betalen … alles is FREE.   Dààr moet verder over nagedacht worden.   Planning en uitvoering  in 2021 en in dienst ten laatste eind 2022.

Ik bouw mijn activiteiten van nu af  verder  af zodat van enige financiële inbreng geen sprake meer kan zijn.  Mijn vrouw en ik zijn 75 nu en zullen eind 2022 niet meer aktief zijn in de Verzamelwereld.  Dit platform helpen oprichten zal mijn laatste goede daad zijn.

De websites  www.chromo.be  en www.collectomania.be  zullen gewoon te koop worden gezet, Kan eventueel met Franchising (blijvende inzet, voor een paar jaar van mij, zodat de overnemer niet alleen komt te staan).
Alle persoonlijke  VERZAMELINGEN  worden definitief verkocht …. Veel zal, zoals in het verleden al meer dan 20 jaar, verkocht worden op Delcampe, als verkoper handelend onder de naam  COLLECTOMANIA  https://www.delcampe.net/nl/verzamelingen/store/collectomania

Er blijft dus alleen een frame-website  op te richten.  Met een agenda  voor Fairs en club activiteiten  en -avonden -internationale-beurzen , een kalender internationaal, een zoekfunctie op themas, regios, illustrators, uitgevers, merken,  verzamelaarslijsten, catalogen met prijzen (veiling, handelaars, verkopers) en catalogen met sterren-evaluaties, enz…  kortom een must-site waar elke verzamelaar ook per regio zich kan orienteren in zijn omgeving, maar ook landelijk  en internationaal.   Verzamelaars die hun verzameling online hebben gezet (ze zullen het nu zelf moeten doen)  kunnen nog steeds voor 10€, dit vragen aan mij en ik zal met plezier hun link op Chromo.be vermelden.  Ook winkels en handelaars, veilingen zullen steeds voor 20 € een vermelding van 3 lijnen blijven krijgen +link naar hun winkel of handel

Verzamelaars geïnteresseerden-medewerkers  kunnen zich nog altijd aanmelden, er is geen haast mee gemoeid … want er zal er maar één brainstorm zijn per maand zijn (moet ik ook nog over nadenken) … want ik ga me voorlopig eerst terug concentreren op mijn verkopen ... en wachten en verwerken van reacties,

en U krijgt via dit blog een twee-maandelijkse update

Men zegge het voort a.u.b.