Search This Blog

Apr 10, 2020

week2020/0004_NED

vrijdag 10 april 2020

Het overleg over aktiviteit, aanvang met wat eerst +doel, +administratie, +boekhouding,  +legaliteit is zeer boeiend maar vooral moeizaam en enorm tijdrovend.    Het idee is veel kosten en een "hoe zullen we het noemen" : lidgeld, inschrijving, donatie, bijdrage ... zou dit niet dekken.

Ik heb zelf vooropgesteld dat het Crowd Funding project niet mag samenlopen met mijn eigen financiële aktiviteiten op verzamelgebied.  Ik wil dit gescheiden houden .... trouwens het zou in praktijk ( nu al ) op verzet stuiten.  Dus dan zou ik mijn huidige handel moeten opgeven.  of Chromo.be overzetten.

Daaruit blijkt :  dat het ideaal zou zijn om een vereniging ( firma ) op te richten met inbreng van mijn kennis, goederen, kapitaal en met vennoten.  Dus uiteindelijk alleen op winst maken gebaseerd.   Met aanstelling van uitvoerders.

Dus stille en/of werkende vennoten gezocht ... alle goede ideeën zijn welkom ...

Wordt vervolgd...........volgende week

albert.van.den.bosch@skynet.be     _ 0475 69 28 47